The sims

Fredrik gnällde igår kväll på att han inte fick nån uppmärksamhet nu när jag har mina nya,underbara och asballa mobil...
Ändå tills han upptäcker att man kan spela sims på den, och vips förvandlades han till ett 10-årigt litet barn med ett dataspel.
Han har den senaste halvtimman inte svarat på ett tilltal utan ändå gå¨ngen han öppnar munnen är när det händer något med hans sim, i bilen hem:

"Sara hjälp, det brinner, hur släcker man?"
"Ehhh jag vet inte, och jag bryr mig inte....."

Eller nu när han ligger i soffan och spelar helt frenetiskt...

"Jag har blivit kär, på bara 10 minuter, bra va?"
"Jaa kul du...."
"Hon vill flytta in hos mig!"
"Jaha vad roligt för er då..suck.."
"Mmm ja, undra om jag får dubbel inkomst nu...?"


Och med detta simsspelande så avslutades Saras och Fredriks förhållande. PUNKT!

Kommentarer
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 17:49:15
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0