Vätternrundan idag.

Har precis ätit frukost, och jag är ganska trött. Jobbade på harrys igår 12,00-23,30 ungefär,
och det känns idag faktiskt. Jobbar ett likadant pass idag så det är bara att sätta fart nu. Måste hinna att åka till Lillan först, hon har sin sista dag inne idag så jag ska pyssla lite med henne. Imorgon får hon gå ut till Lady igen.

Jag tror både jag och Fredrik jobbar lite mycket ibland, han var så rolig imorse...
-"Sara, vet du vad jag drömde inatt?"
-"Ehm nae..."
-"Att du skickade ett sms; "Jag jobbar över,kommer hem på tisdag"
-"Hahahahahha....."

Det är ju vätternrundan också,skulle varit himla mysigt att åka ut till starten ikväll och bara gå och dra.. Men det får bli en annan gång. Nu är det att tjäna pengar som gäller. Och jag gör det på det minst glamourösa sättet som finns kanske?
Näe okej, jag vet ganska många sätt som är värre, för nu lät det som jag går på gatan, och det gör jag inte.Men att jobba på restaurang är inte jätteflashigt. Men ganska kul!



Om ni bara har hört Mercy från den här tjejen så köp hela skivan, för den är guld<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0