Lite försent men...

Igår var det årsdagen av Olles död. Grät lite på morgonen, straxt efter den tiden han somnade in.. Men annars gick det bra. Han har det bättre nu, slipper ha ont...
Men guuuuud vad jag saknar dig vissa dagar. Hoppas du sover gott min fina älskling.

Nu ska jag inte vara så deprimerande, utan jag kan berätta att jag är på mitt allra muppigaste humör, ni som tycker jag är störd i vanliga fall skulle inte orka en timme med mig nu.
Jag ska knalla bort till Sara nu, för hon är ju precis likadan så hon står nog ut;)

Ska bara klä på mig något fint. Efter att ha gått i mysisar hela dagen känner jag för att se lite normal ut.

Kan bara berätta för mina trogna fans att jag nu spelar guitar hero på medium och inte easy, med blandat resultat dock, men jag gör det iaf;)


Hej och Hå

Kommentarer
Postat av: Micke

Vi får ta en match i GH snart

2008-03-21 @ 21:57:17
URL: http://nufan.wordpress.com/
Postat av: Micke

Vi får ta en match i GH snart

2008-03-21 @ 21:57:35
URL: http://nufan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0