Ont i magen.

Ja det är väl inte så himla ovanligt att jag har, ont i magen alltså. Det är väl ett av mina kännetecken kanske?
Jag borde sova egentligen men jag orkar inte gå och tvätta bort sminket, så jag får vara vaken lite till.
Idag har det varit en alldeles vanlig torsdag, gjorde stallet på morgonen, UNDERBART väder idag alltså.. Var så skönt ute i skogen, alldeles varmt, och vindstilla. Och mjukt i marken.. Är man hästnörd är icke-frusen mark en stor fördel.Lillan var superfin idag, låg och galopperade på grusvägarna, och hon var så där perfekt i galoppen som bara hon kan vara.
Sedan körde jag glidarpasset på jobbe 13-18, alltså de dagarna gnäller man inte alltför mycket..! Blev bjuden på mat hemma hos mamma och pappa också, men jag fick ju cykla genom hela stan för att ta mig dit. Jag cyklar ju aldrig nuförtiden så det var riktigt tungt faktiskt.
Eftersom jag är en bortskämd snorung så skjutsade mamma hem mig.... Jagr har disk i hela köket men jag bara orkar inte, helt sjukt att man kan hata att diska så himla mycket. Och imorgon kommer Linus och han kommer påpeka det givetvis..:( Får diska inatt? Näe det orkar jag inte.. Behöver min skönhetssömn ju.

Imorgon tänkte jag ringa sharpman, åker dit o provar sadlar istället, de jag tog hem var inget vidare och jag orkar inte sitta och åka fram o tillbaka. Bättre o åka dit så har jag massor att provrida. Skulle vara skönt och köpa en ny innan jag flyttar. Och så håller jag tummarna att någon kan flytta in i min lägenhet tidigare så jag inte behölver betala hyran i flera månader till..Borde inte vara några problem, lägenheten är ju perfekt och ligger jättebra.
Vill egentligen inte flytta från den, men det måste jag ju. Har iaf delat ut min grejer på lite olika nu.. Sara tar soffa och fåtölj, min syster tar en av sängarna och barbordet, stolarna till det oxå. Sen kommer mycket saker hamna hos mamma och pappa, de är inte överförtjusta direkt. Men jag vill faktiskt ha kvar lite grejer, de kommer jag ju behöva i framtiden.
Har lite grejer jag ska köpa till Lillan med innan jag flyttar, hon vill ha nya transportskydd,träns, benskydd.. Mer grejer egentligen men jag har ju inga pengar så:) Någon som vill sponsra säg bara till!

Har ingen vidare lust att jobba fredagskvällen imorgon....... BLÄ. Men men inte länge kvar nu... Hang on!

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0