Blir bara så trött på folk...

image32

Alltså.. det handlar om rökning. Det är inte alls bara att säga "det är ens eget val" "man får skylla sig själv" bla bla bla. Rökning drabbar omgivingen, alltså skadar man inte bara säg själv genom att röka.
Blir så himla trött på småtjejer ibland, ta åt er istället och sluta röka innan det är försent.
Jag låter som värsta kärringen men alltså det är så himla onödigt att börja, när du väl inser att det inte är coolt längre är du beroende och det är himla svårt att sluta. Det är lätt att säga, det vore skönare om stämpeln att det var coolt skulle försvinna.Så ta vara på livet och slösa inte bort tid liv och dina pengar på cigaretter, det finns så mycket annat i livet.


Det behövs inte mkt för att jag ska bli irriterad ni, jag har verkligen hett temprament.

Men, över till något trevligare. Jag är duktig idag och gör duktiga grejer, typ detta.

-Skriver skadeanmälan till agria om Lillan
-Ska byta däck på släpan kl 14.00
-Lastträna Lillan i eftermiddag +insläppet
-Städa bilen



OCH VARFÖR ÄR DET SÅ DYRT MED EN LÄGENHET I STHLM;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0