Dagens

Har du pojkvän/flickvän? jao
Är du kär? mmmm...;)
Hur tidigt stiger du upp? vid 8-9, med sällskap lite senare:P
Vem/vilka vet mest om dig? mamma, och ett gäng tjejor
Gillar du att slåss? näe vet du vad
Vad ska du göra ikväll? cykla, stallet, fredrik
När var du senast full? oj, för snart 3 veckor sen
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? hälarna
Är du bra på att måla? ja, det tycker saga iallafall?
Vem kramade du senast? fredrik
Vad längtar du till? sommaren
Favoritalkohol? vitt vin
Vad heter dina husdjur? Live Forever aka "Lillan"
Har du körkort? jajamen
Favoritgodis? choklad
Morgon- eller nattmänniska? morgon
Sparare eller slösare? hahahaha vilket skämt, inte spara direkt
Har du några homosexuella vänner? ja!
Bio eller promenad? promenad

Är du kittlig? inte jätte
Rädd för insekter? bara fästingar
Anser du att du är stark? anser? jag VET att jag är

BTW

Dagen har spenderats på strögets uteservering, MELIKE solen. Så en låååång lunch+fika vart det med Camilla.
Handlade lite grejer med, en bikiniöverdel,solpuder+borste,snoddar.puder och en jeanskjol.
Var i Lkpg i...hm... förrgår, då vart det två par skor, en klänning och ett linne, och ja just det ett par trosor, viktigt viktigt!

Igår var jag på carslund och käkade lunch med Frida,himla trevligt var det, så det blir en repris snart hoppas jag.
Roligt var det att träffa alla gamla goa lärare, och det var superkul att träffa Frida också såklart.


Imorgon får jag reda på om jag får ett jobb jag vill ha eller inte, hoppas hoppas hoppas.
Men nu gott folk ska jag ta cykeln och bege mig till stallet och den supergalna hästen. Få se vad hon hittar på för konstiga grejer idag då..

Och han som försökte slå ihjäl sin pappa med en yxa då? Vad var det för nåt?
Jag blir mörkrädd.

Tjipp
image31


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken fin klänning!!! är den ny? pöss

2008-05-07 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0