DET JAG HATAR MEST

ÄR VERKLIGEN HOCKEY. DET FÖRSTÖR MITT LIV PÅ RIKTIGT.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR MÅSTE MAN VISA HOCKEY PÅ TV:N SAMTIDIGT SOM DET ÄR GREYS?
ATT DET ÄR SÅ BETYDER ATT JAG FÅR SITTA OCH GLO IN I VÄGGEN MEDANS GREYS BARA RULLAR PÅ FEMMAN.
JAG FÅR INTE SE NÅT AV ALLT SPÄNNANDE SOM HÄNDER.


Annars har dagen varit jättebra faktiskt. Jobbat 8-18 och sedan en cykeltur till stallet.
Nu sitter jag hos Fredrik och knaprar morötter, det går framåt i mitt projekt att gå ner i vikt.
Idag har jag inte ätit något dumt, jag satt och surade med en banan när Anders och jag fikade på jobbet, han själv tryckte i sig en toscakaka, lite surt men måste man så måste man.

Minns ni det där barnprogrammet som gick när man var liten med Hedwig med den långa näsan och ugglan på taket ni vet?
Jag ser tydligen ut som hon Hedwig när jag cyklar! TACK LINN DU FÖRGYLLDE MIN DAG!

OJ NU FÅR JAG SE EN SNUTT PÅ GREYS, SÅ BYYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0