Friday <3

Idag har jag jobbat på golfrestaurangen, gick så bra så, men himla lugnt var det. 9 timmar gjorde jag iallafall, skönt det. Men jag är bara så himla klumpig ibland, fats det löser sig alltid, vilket flax liksom. För jag sa när jag var där på intervju när jag skulle rabbla bra saker om mig själv, att "Jo men jag kommer alltid i tid" Bra Sara att du sa det eftersom du första dagen klampar in 5 minuter för sent, jag gick upp jättetidigt för att slippa stressa, men näärå jag lyckas alltid sabba allt, så när jag sätter mig i bilen är klockan 8.55, bra gjort eftersom jag skulle börja 9.00. men tur som man har så är chefen inte på plats när jag kom så ingen märkte att jag var sen! Men bra att jag just skrivit det så hela världen kan läsa det. TOPPEN! Iallafall så har jag lite tur ibland.

Igår var det värsta mysdagen: godegårdsmarken med Fredrik,Sanna och Pelle, så trevligt så, men vi åt mest kändes det som eller inte jag, men vissa andra. Jag köpte en väska som faktiskt var jättefin, och jag menar vem gnäller när den kostade 100kr? Köpte även massa strumpor såklart. Resten var mest ätbart i form av nougat och sånt... Och en renkorv haha! Underbart.
På eftermiddagen handlade jag presenter till min syster, undrar hur nöjd hon kommer bli, hoppas hon blir lite glad iallafall. Hon fyller ju år imorgon,systeryster.
Så imorgon ska jag, mamma och pappa åka till Aneby och gratta henne, ska kul, även fast det bara var en vecka sedan de var här.

Lillan är frisk nu BY THE WAY, alla som är intresserade av hästar, nu är hon som vanligt i benen och ingen feber. Probably en virusinfektion trodde våra kära veterinärer. Jag har även en plan för henne som jag ska lura vidare på.

Även fast allting är så himla uppochner så måste jag bara säga att FY SÅ HIMLA HÄRLIGT ALLTING ÄR IBLAND.
man får sånadär härliga lyckorrus..........

Just nu då:
Pepp:
-Winnerbäck
-MYS
-Födelsedagar
-Sena nätter

Opepp:
-
Kli.....
-Lillans bakknä

Oj, det var riktigt svårt att skriva opepp sakerna, för en gångs skull var det lättare att komma på bra grejer, det är skönt.

Och nu måste jag sluta yra.

Här är väskan<3 Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0