Gaaaah

Idag är alla upptagna med saker som är viktigare än mig, jag gillar inte riktigt läget här alltså.
Hur kan dejter,jobb,jobbmiddagar osv gå före mig?
Jag tycker det är surt faktiskt.

Lite dålig dag idag överlag faktiskt.. Jag blev inte så brun som jag hade hoppats i solen, jag hade hoppats att få en såndär snygg asbrun solbränna så man ser helt fantastisk ut efteråt, det var inte riktigt så, utan jag vart lite röd på näsan kanske på sin höjd, inget mer.En STOR besvikelse.....

Mamma ska bjuda mig på mat nu också, hon är snäll hon, hon har lagat chili con carne, men tänkte skita i att ge mig nåt ris, liksom hallå vad är det för stil?
Jäkla GI-metoder;)


jag får ta en 2 timmars promenad nu ikväll och gå enr några kilo, det är jag värd.

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0