Givetvis hittade man ju lite...

Kom nyss hem från stan, har hunnit käka också, det var kokta grönsaker (broccoli,morot och ärtor) och stekt lövbiff.
Inte jättegott, men vill man vara fin får man lida pin, och det gör jag verkligen vill jag lova för jag har ont i magen?
Jättont då verkligen...
Min kära mor har även köpt någon olja som ska vara bra mot eksem( jag har det på armarna, skapligt jobbigt).
Så det har jag hällt i mig, och en hälsofil som också är bra för huden.
Verum hälsofil med päron/vanilj, den var himla god, den kan jag rekommendera, lättsockrad och med bara 0,5% fett så det passar bra.

Det var jättetrevligt att träffa Sara, vi fikade lite på ströget, jag med en kopp the och Sara med tonfisksallad. Mysigt att sitta ute och titta på folk, Mona kom förbi och pratade lite, och Mikaela också, längsen man såg bägge dom så det var roligt!
Jag hittade även lite grejer att köpa, som vanligt.... En myströja från Puma, ett linne från Gina Tricot och trosor. Jättefina trosor i underbara färger, jag är inte så mycket för trosor i svart och vitt liksom, hur tråkigt är inte det?


Fredrik är gullig med och slänger på i örat på en... THANK YOU.

Dessa hittad ejag ju också i en påse ja som jag köpte för ett tag sen, så nu har jag börjat använda dem, bra minne Sara, UNDERBART.


Nu dax för promenixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0