himla bra tisdag.

Jag har precis lagat en smaskig middag till mig och min kära mor, en pastarätt med kyckling, och det vart riktigt gott som vanligt när jag lagar mat.
Jobbet gick superbra idag också, och jag ska få göra menyn till nästa vecka vilket känns superkul.
Gjorde stallet på fm och jag känner mig riktigt effektiv idag.

Världens sötaste Fredrik ringde precis från jobbet och sa att vi skulle ha glassprovning ikväll, men tyvärr så har jag bestämt mig nu i skrivande stund att jag ska gå ner i vikt. För jag känner mig faktiskt tjock, sååå, nu blir det stenhårt, INGET socker och sånt onyttigt, och så måste jag börja motionera igen.Känner mig ganska peppad faktiskt inför beach 2008;)

Men nu måste jag skynda på lite för snart kommer stormuppen och hämtar mig...

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0