Jag är så himla duktig.

Mitt nya liv går riktigt bra faktiskt, jag känner inget sug efter godis och sånt, däremot är jag himla sugen på typ ostfrallor och sånt där, sjukt men så är det.
Jag är inne på dag nr 3.

Idag skulle jag ju åkt till strömsholm men det sket sig ju lite eftersom Lillan bråkar så mkt med lastningen, så det är mitt nya projekt.
Men istället fick jag en ledig dag, och de dagarna går så himla fort alltid.
Idag har jag skjutsat Fredrik och Markus till Mjölby där de skulle bli upplockade för att fortsätta mot Norge och fira 17 maj. Kommer bli konstigt med så många dagar utan F eller jaa, en dag blir det ju, men två nätter, och de var längesen jag sov ensam två nätter i rad.

Sedan så har jag hälsat på Sara och Algot idag, så söt liten bebis så. Men de är så himla små.. Men för stora för att komma ut ur mig,iallafall på måååånga år.

Dagens motion vart cykeln till stallet, och lite situps, så nu är jag jättetrött. Nu måste jag äta kycklingsalladen och så hoppa in i duschen för jag ska träffa Sanna ikväll, blir något lugnt och stillsamt hoppas jag efterosm jag börjar 8.00 imorgon bitti. Men det är så roligt på jobbet att det är kul att åka dit faktiskt.Däremot har jag blivit sjukt morgontrött, och då menar jag verkligen helt död,medvetslös och konstig på morgonen.. Jag har alltid vart himla morgonpigg, men nu har något hänt tyvärr. Jag gillade att vara pigg ju.

Nä nu måste jag verkligen sätta fart.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0