Saga vill inte sova

Jag sitter och lyssnar på när Saga ska somna, hon typ ligger och sjunger och pratar för sig själv, så söt.
Hennes mamma, min syster, är nog inte lika road, för hon har försökt och söva henne snart en timme, men hon är jättepigg, det hör ju jag det.

Jag är också ganska pigg för jag kom precis tillbaka efter en liten promenad. Var ganska segt på jobbet idag eftersom jag inte sov så mycket inatt, Sannas och min helgalna biokväll var hur kul som helst. Och filmen var över ALLA förväntningar, så bra var den. Alla som gillar romantiska komedier, se "What happens in Vegas" den är helt outstanding. Men det vart ganska sent och jag hade svårt att sova utan F.
Imorgon kommer han förmodligen hem, blir skönt det.


Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0