Underbart väder...

Oj oj oj vilket underbart väder.
Jag ligger ute i solen och har det bra.
Ska bara slå en liten plingeling till strömsholm tänkte jag och boka en tid till Lillan.

På fredag besiktas min lägenhet så jag måste alltså innan dess hämta mitt vitrinskåp och kartongerna som är kvar och så ta golven där. Hoppas bovärden blir nöjd med städningen bara!
Imorgon ska bilen besiktas också så jag kanske ska tvätta den idag och göra den fin?
Försöka gör det idag. Tänkte även klämma in en cykeltur idag till stallet, men lite senare kanske?
Nu är det så hiskeligt varmt, och så måste man ju få lite färg var tanken.

Igår köpte jag en så himla fin knallgrön klänning på MQ, är riktigt nöjd. Kanske lägger upp en bild lite senare.

Helgen blir en riktig jobbhelg.....
Fredag: 8-18 golfrestaurangen
Lördag: 8-18 golfrestaurangen 22-3,30(ca) baren på harrys
Söndag 13-18 golfrestaurangen

Och jag bara hatar alla bilister som inte kan trafikregler, ni förstör mina dagar!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0