Massor att göra

Hej bloggen!
Gårdagen var bra, jobbade 10-19,30, vilket går rätt fort när det är fredag.
Åkte sedan hem till Frida (och Emil) och käkade tacos med henne, Nina och Linn.
Avslutade med massa godis framför tv:n. En ganska perfekt fredagkväll tycker jag. Lagom fart, lagom aktivitet.
Mitt i natten hade jag och Linn ett ryck ocyh gick igenom Fridas hela garderob för att hitta några fina kläder.
Jag kom hem med en hög svart kjol, kanske blir den imorgon kväll?

Nu tänkte jag åka till stan och köpa lite kläder och grejer tills imorgon, det är ju ålandskryssning på gång vettni.
Jag behöver plocka ögonbrynen med, det kör ihop sig.
Ikväll blir det avskedsfest för Linda som ska till canada 6 mån...
Jag kommer nog inte gå ut, för jag vill vara på topp imorgon, DÅ KÖR VI!
Det var bara i sin vilda ungdom man kunde festa två dagar i rad. Nu MAX två gånger i månaden.
Jag är en gammal tant.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Den var ganska bra! Inte lika bra som 3an men den var bra, så se den! Och det verkar som att det kommer en Saw VI ;)

2008-11-08 @ 10:43:20
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: jo, håller helt med.

2008-11-08 @ 13:45:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0