Motivation!

Jag har ingen motivation idag. Jag har sån ångest.
Vad ska jag göra med mitt liv?

Jag skulle kollat på en lägenhet ikväll, på storgatan. Den vore perfekt för mig,
men jag hade fått ett sms på mobilen när jag vakande förrut.
Nåt i stil med
"Jag har maginfluensa och feber och kan inte visa lägenheten., Jag hör av mig. ha det bra!"
VA?!
Jag behöver verkligen den här lägenheten, tänk på mig lite va.

Igår jobbade jag 7-02. Det känsn fint idag.
Eller inte. Jag sov till 13,30 (världsrekord) och har ont i huvudet och ångest.
Jag tror jag ska ta en promenad och rensa huvudet.
Jag är hungrig också. Det är stökigt här.
Jag borde rensa bland Lillans grejer, men jag orkar inte.
Jag vill bara få pussa på henne lite. Klia henne bakom örat och prata med henne om mina problem.


Jag vill vara glad nu.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jodå, allt är fint med mig :) Hoppas att du får lägenheten!! Hur stor var den?

2008-12-01 @ 13:04:24
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0