Sista dagen...

Just nu som jag sitter och skriver har Lillan bara drygt 12 timmar kvar i livet.
Det känns vemodigt. Varje steg i dag i stallet var overkligt, tänkte hela tiden på allt jag gjorde,
sista gången jag gör iordning mat åt Lillan, sista gången Lillan står och bråkar på gängen, sista gången hovslagaren tar av skrona på Lillan... Osv om allting.
Blev ganska jobbigt till slut, att tänka så mycket.


Hur ska man klara sig utan världens finaste häst?




Prinsessan i höstas...

Live Forever<3
Det blev ju inte riktigt så tyvärr, trots ditt namn.
Du kommer alltid leva för mig.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag beklagar sorgen. det är hemskt sånt här. =(

2008-11-25 @ 10:57:04
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0