Sjuk

Jag är snorig, trött,ont i halsen bla bla bla.
Jag hatar´t.

Igår jobbade jag över, skulle slutat 14,00 men jobbade till ca 18,45.
Mycket bra pengar.

Fick även ett nytt schema så jag kan fortsätta på maxi och det känns jättebra.
Är himla nöjd med tider och schemat i sig. Variation och mycket timmar.
Nästa vecka blir nog lugn, men sen blire 40 timmar i veckan på schemat, jag gillar´t skarpt.

Idag och igår har jag vart i kassan, jag råpluggar alla nya PLU.
Fredrik tycker jag är mongo som lkär mig Pomelo första dagen.
Men är man Sara Hart så är man.
Jag vet fan inte ens hur en Pomelo ser ut.
Det låter som ett djur?

När jag googlade pomelo fick jag upp detta.....



Det är en frukt, söt frukt alltså!
Den jag sålde igår var inte lika hårig dock.

Nu ska jag försöka få tag i lite mat. Är GÖRSASUGEN på soppa.
Jag ska även köpa en PRE-hingst. Den är skimmel.
Och jävligt dyr. Men kommer passa mig perfa.

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: men gud va tråkigt att det vart så med henne :( ska du köpa en ny häst då eller?

2008-11-05 @ 15:04:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHAH, fett söt katt ;D

2008-11-07 @ 10:06:30
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0