SKOJAR DU MED MIG ELLER?

För ca 1,5 år sedan när jag åkte runt och provred hästar var jag hos en tjej här i östergötland som hade ett 5-årigt sto hon skulle sälja. Hästen var en snäll häst, trevlig modell,lugn och fin. MEN människan kunde inte rida för 5 öre.  Var som att se en nybörjare på ridskola. Herregud, och hon ska rida unghästar, inte konstigt en del hästar blir knäppa.
Aja, till saken är att nu hittade jag en annons den här tjejen lagt ut  där det står att hon kan ta emot hästar för inrindning och utbildning, hon skriver att hon har ridit allt från unghästar till problmehästar och hingstar.
Hon har tydligen ridigt MSV dressyr och 110 hoppning.Seriöst jag dööööööööör.
Det här är alltså samma människa som inte kunde rida lätt för 1,5 år sedan. Bra utveckling där.
GRATTIS och tur att du håller dig till sanningen.
IDIOT!



Tur att jag är en snygg,smart och begåvad människa iallafall till skilland från alla muppar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hennes historia om en alkholiserad a-lagare till pappa är stark!

Du kommer bli berörd.



dearfather.webblogg.se

2008-11-06 @ 22:23:28
Postat av: solstrålarna

missade du gårdagens tävling om en biobiljett i våran blogg? idag har du chansen vinna ett h&m presentkort värt 100 kr, tävlingen pågår ända till imorgon!

2008-11-06 @ 22:40:45
URL: http://jumbokulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0