Vart är min header?

Alltså allvarligt, varför har den försvunnit? Vad kan ha hänt?

En dag var den bara borta, jag har inte orkat ta reda på varför, men nu blir jag arg.
VARFANÄRDEN?
Kan någon ha stulit den?

Igår shoppade jag det här




med Jennifer, Victor försvann på vägen..Men Jennifer ställer alltid upp på lite shopping, och en räkmacka, och lite sånt...


Jag tog en promenad med mina nya walkingskor till Erik=skoskav på hela fötterna.
Han fick skjutsa hem mig sedan, efter att att vi kollat på världens sjukaste film "Battle Royal" OBS se inte den.
Den är helt störd.

Framåt kvällen (filmvisingen var på eftermiddagen nämligen) åkte jag till Linda och hade en trevligt förkväll med hennes döda man och en konsitg kontorist? Alltså halloween är skumma tider.

Jobbade sedan ett helt galet hektiskt pass på Harrys med mina skoskav-skor (jag plåstrade mig massa innan).
Förutom sk-problemen gick det bra att jobba, men fulla människor är så jävla jobba. Varför måste alla vara bästis med en på fyllan?
Jag gillar´t inte. Inte när jag jobbar. Och är nykter.

Somande vid 5, och upp igen vid 10.
Stallet, kalkonmiddag med Freddes släkt och sen ett besök hos mamma och pappa.


Idag ska Fredde och jag umgås (kors i taket) så jag måste hämta honom från jobbet nu.

Om EXAKT en vecka sitter vi på Cinderella.
Det kan nog bli livat?

Bjuder på denna om ni saknar mitt vackra fejja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0