Första dagen

God Morgon!
Idag är första dagen på mitt projekt.Jag har knappt tre veckor på mig.
Hur mycket tror ni kan hända? Jag är ganska skeptiskt... Men va fan, vi kör.


Detta åt jag till frulle:
1 knäckis med baconost/tomat
1 knäckis med skinkost/arista al forno/tomat
2ägg
The

Känns bra än så länge, inga problem har uppstått än..
Bara ett igår ikväll...


Igår kväll satt jag krampaktigt med mina dumleklubbor för att jag skulle hinna äta upp alla innan dagen var slut.
Det gick inte, så Freddan äter dom till frulle nu!

När jag började plocka fram frukosten så hittade jag en CENTER på bordet, en chokladbit alltså, men jag åt den inte, fast ingen såg och fast den såg god ut.
Nu känner jag mig himla stolt.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

mumsig frukost :)

2008-10-20 @ 11:17:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0