Fredagkväll.

HEEEEEEEEJ BLOGGEN!

Linda åkte precis för att skjutsa hennes pappa med sällskap för en kväll på parken, hon ringde även och sa att det var bra drag där ute och undrade om vi inte skulle åka dit och avsluta kvällen, men jag är helt slut, har så ont i halsen med. Så jag hoppade det..
Vi har käkat tacos och kollat på idol såklart. Vad fan är det för fel på LARS?

Veckan har gått himla fort. Jag har jobbat på maxi. Det har gått bra!

Några papper från Åsa har jag inte fått heller så min stackars häst får bara gå och skrota.
Usch,ser inte fram emot att ta bort henne direkt. Fina fina älsklingen.
Får se om jag ev ska vara med och ta bort R också, Pernilla tycker det är för jobbigt. Och jag har ju rutinen att ta bort hästar liksom, usch och fy. Men det är inte så läskigt som det låter.


Imorgon blir det en sväng på stan med Jen och Victor, sen kanske man ska ta sig en sväng till min lillebror som har flyttat hemifrån och se hur han har det. Imorgon kväll blir det jobb på harrys.
Möt mig i dimman vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0