Fredagskväll

Ja fredagen förlorar ju helt sin innebörd när man inte jobbar. Hallå, det är ju en vanlig dag precis som alla andra dagar?
Ingen mysstämning,inget pirr-i-magen, ingen känsla alls. Äh, hopplöst...

Kl 8,00 var jag i stallet imorse, jag var dödstrött, men Erika och Grabbe var faktiskt ganska pigga. Iallafall Grabbe, det var det ingen tvekan om. Grabbe är alltså Erikas helgalna,stora hund, med ganska konstig färg. Men fin färg,ovanlig färg.
Lillan kändes bättre idag, men jag vågar inte hoppas för mycket, frågan är ju HUR bra hon blir.
Inte om hon blir lite bättre liksom.. Jag fick mig ju också ett träningspass sisodär på morgonkvisten, vilket är bra, för mig.

Lunchade med Sanna på Hugos. Trevligt att sitta och prata lite skit... Sedan gick jag hem med Fredde och Jonte när de slutat jobba och så tog jag det lugnt (läs halvsov) i soffan en stund, åkte sedan hem till mamma och pappa.
De är snälla och gav mig mat, så nu sitter jag här proppmätt. Men det är dags att åka hem nu, för Frida är på väg nämligen.
Blir en kväll med godis framför idol. Jag borde egentligen städa hemma, men jag tänkte att det är ju mörkt nu så man ser inte hur det ser ut?:O

Nu åker jag häääääjrå

Kommentarer
Postat av: Natty

Jag tycker att blondinfylla är en riktig nolla.

2008-10-10 @ 23:04:50
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: kausi

fräga "glas"ögon i headern! ;)

2008-10-10 @ 23:21:11
URL: http://www.kausi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0