Huvudvärk

Hej hallå.

Det gick jättebra på Harrys igår, alla var nöjda och glada. Det var jättekul att träffa alla goa människor också och vi pratade lite om vår kära kryssning den 9-10 november. Det ska bli så himla roligt.
Så skönt att få jobba lite, blev helt glad av det. Jag hatar verkligen att inte jobba.
Arbetsnarkoman, jag behööööver jobba.
Med tanke på kryssningen kom jag på att man kommer ju behöva visa sig i bikini om man vill bada bubbel och så dagen efter. Vilket är skönt ju.. Så imorgon ligger jag i hårdträning för att komma i form. Magrutor och fasta lår here i come.
Vi kallar det projekt "Viking Line Cinderella". Kommer gå himla bra. Däför tänkte jag säga adjö till mitt onyttiga liv med en kebabtallrik ikväll framför "Ensam Mamma Söker".
Bye bye godis och hamuburgare. Hej sallad och och allt annat tråkigt.


Den här ska vi åka med, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0