It´s friday im in love.

Jag älskar´t, det är FREDAG.

Nuförtiden är ju faktiskt alla dagar jättebra dagar för mig, men iallafall så är fredagar extra mys.
Gårdagen var städning hemma för fulla muggar, syns knappt idag att det gjordes, snarare mer stökigt faktiskt, så det är ganska mycket kvar att göra.. Nu har vi börjat i allafall. Jag var hos frisören också i två timmar, jag älskar att bli lite ompysslad, och fin!

Fredde är störd och var tvungen att ta bilder på mig innan jag gick eftersom han var rädd att jag skulle klippa för mycket, han är en såndär kille som är helt bestämt med att tjejer ska ha LÅNGT hår, helst jättelångt.

Såhär såg jag ut innan jag gick,
lagom road av Freddes fotografering...

                                                                                                   Väl hemma,taget i farten...
                                                                                                             


Jag vill ju veta när det är fotodags så jag kan ta en supersnygg och glamourös pose al´a Sara Hart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0