Jag bara babblar på..

Jag fortsätter  med att jag och Jennifer smällde i oss prinsessbakelser igårkväll, det passar ju oss två. Ingen av oss orkade äta upp hela, men vi är glada för det.

Inatt har jag knappt sovit, antar att det är för att jag är understimulerad? Nu när jag inte jobbar så blir jag helt galet rastlös, men det är så skönt också, gud vad jag älskar att jag kan göra vad jag vill om dagarna. LIVSKVALITÈ.


Imorgon utgång kanske? Men fan tvp lördagar i rad är ju inte hälsosamt, jag som skulle bli en sundare och friskare människa.. -Får en flashback av gårdagens kaffe,cigaretter,bakelser och bilåkande-

ÄH va fan en utång har ju ingen dött av HÖHÖ....


Vi behöver ju inte köra riktigt så här hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0