Lite vin räddar dagen...

Efter två glas vin måste jag säga att jag tar allt med ro. Att jag egentligen borde hjälpa min mamma med smörgåstårtan eller slå in presenten till min bror eller nåt i den stilen bekymrar mig inte så mycket.
Att Ingela på maxi gav mig alldeles för små kläder som jag ska ha på måndag 7,00 när jag börjar gör mig inte heller så mycket, det ska ju sitta tajt nuförtiden. Tischan räckte iaf precis ner till byxkanten och det känns ju bra att slippa visa hud;)

Har glidit runt på stan med Fridan med idag och jag råkade köpa saker, när Frida hade åkt hem och jag väntade på Fredde för att äta lunch råkade jag köpa grejer.. En svart klänning,en sjal,spetsstrumpbyxor(som inte var lätta att hitta ni) och en kuvertväska. Jättebra Sara eftersom du är pank.

Nu ska jag glida ner till mamma och titta på när hon gör klart tårtan och kanske ta ett till glas vin?

Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0