Lördag igen då

Fredde körde upp mig när han skulle till jobbet så jag har hunnit mosa i mig lite frukost i form av en yogurt,några konstiga knäckemackor, lite nötcreme och gelehallon. Jodå, ni vet jag går ju på diet.
Har kollat på två avsnitt av "How i met your mother", ni vet väl att det går varje lördagsmorgon på trean, värt att gå upp för.

Nu ska jag åka till stallet tänkte jag, skönt att komma ut och få lite luft. Klockan 15,00 börjar jag jobba på Harrys idag.


Frida och bestämde namn till hunden igår, TORSTEN!
Fredde gick med på det, om den fick heta Torsten TRE.


Torsten Tre!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va härligt! Vi träffades på jobbet faktiskt, på Liseberg. Visade sig att vi bodde i Alingsås båda två så vi tog tåget hem tillsammans den dagen. Dagen efter åkte jag med han då han hade bil och dagen efter det pussades vi första gången i bilen på väg hem :) Kändes precis sådär rätt som du beskriver! Er lägenhet låter ju jättefin! Vi bor i en två på 62 kvadrat på tredje våning, har en stor balkong och lägenheten var totalrenoverad när vi fick den. Allt är nytt så den är jättefin :) Flyttade ju ihop efter tre månader och vi trivs kanonbra. Kul att höra ifrån någon annan att de känner likadant! Vad är det för hund på bilden förresten? Är det eran? :) pusssöt

2008-10-18 @ 14:01:50
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

sööööt :)

2008-10-19 @ 17:54:48
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0