Oj Oj oj...

Vilket fint väder det blev. Tur att jag väntade med att åka till stallet.
Det har ösregnat hela dagen men nu är det solsken och jättemysigt.
Det passar fint eftersom Lillan ska ridas idag, jag ska rida henne som "vanligt" alltså inte galopprogrammet,utan skritta,trava,galoppera,ställa,böja som vanligt. Ska även prova att flytta henne och se hur hon reagerar. Eftersom hon inte ens går att ställa till vänster kommer det bli en rolig upplevelse. Suck...
Imorgon ska jag tillbaka till Åsa nämligen och se om hon är helt fräsch, hoppas det men man vet aldrig. Det blir nog ridning där imorgon också så hon får se hur knäpp hon är i vänster varvet, men jag längtar efter att få sitta och trava henne och bara rida normalt. Hon är så fin mitt hjärta.
Synd att Fredde jobbar annars kunde ju han varit fotograf idag.

Nu ska jag byta om så jag kommer iväg innan solen går ner. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0