Så rastlös..

Idag har det varit fruktansvärt. Jag är så sjukt rastlös att ni inte kan fatta.
Nu ett par timmar i stallet och en låååång promenad senare känns det lite bättre.
Men jag känner mig uttråkad och trälig. Fredde ska åka iväg och kolla på fotboll ikväll, dumma han, jag som skulle behöva lite kärlek.
Vi ska först till mamma och pappa och äta, sedan sviker han mig, den jäkeln.
Jag kommer nog gräva ner mig fra,för en film med en påse chips. Liksom orka engergera sig en sådanhär dag.
Btw, jag har börjat banta också, mitt nya liv. Promenaden satt fint, nu över till chipsen.





Frida gjorde en så himla fin monstergodis igår... För mycket fritid?
Neeeej då, vi gillar sånt´hära. Och fisprat!
Prat om fisar alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0