Som i en dimma...

Jennifer var här imorse kl 9,00 och drog ut mig på en promenad, det behövdes.
Vart ingen lång promenad, men vi var och köpte frallor på Lilla Hem och hade en supertrevlig frukost iaf.
Jag ringde och pratade med en i karlstad också om Jennifers utbildning, och det var väl tur annars hade det blivit lite knasigt där kanske..
Efter att Jennifer åkt hem vid typ 13,00 eller något så had ejag och Fredde en slappisdag. Vi kollad epå Alexander, vilket var en besvikelse.
Synd att jag inte hann klämma in fikan där med Frida och Matilda, men jag var tvungen att åka till stallet, men det är skönt det med att få lite luft.

Nu har jag ingen lust med någonting, så jag tänkte lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv.
Usch, det känns inget bra men jag orkar inte göra något. Jag orkar inte städa,jag orkar inte ta en promenad eller jag orkar inte skriva skadeanmälan till agria.
Jag orkar inget jag borde.

Imorgon tar jag nya tag.Stallet imorgonbitti med Erika,lunch med Sanna och sedan blir det Frida antingen fredagkväll eller lördagkväll. Vi får väl se vad som passar bäst.

Nu ska jag deppa vidare och hoppas jag blir glad snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0