Trampa på mig bara...

När ska jag börja få lite flyt egentligen?
Det gick ju åt helvete igår hos Åsa. Lillan har nu blivit halt på höger fram igen och gått från grads hälta på vänster fram till grads hälta. Jag fick igår välja om jag ville ge upp henne redan nu eller göra ett fösök med hennes framknä, och det valde jag såklart, så nu är hon sprutad vänster framknä och fick akupunktur i ryggen på vänster sida.
Vila nu i tre dagar sedan galoppera igen, känner jag ingen skillnad då är det bara att ge  upp. Alltså är jag ganska nervös innför de blivande galoppdagarna. Tänk om jag inte känner någon skillnad? Tänk om hon känns lite tråkig i vänster varvet fortfarande... Då är det bara att ta bort henne.

Kul med hästar ni, verkligen,himla roligt och glädjande.


Nu ska jag åka till Erica på landet. Behöver komma bort...

Kommentarer
Postat av: Line

Nej vad tråkigt Sara. Hoppas för din skull att hon blir bättre och att du slipper gå igenom samma sak med ännu en häst..

2008-10-09 @ 10:41:52
URL: http://linenordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0