Blondinbella kan ta bussen

Näää vet du vad, jag tycker faktiskt det.
Hennes taxiåkande är ju knappast bra för miljön? Eller har jag fel?
Hallå hon kan inte åka buss för hon är för känd och det är farligt. Äh lägg av.
Folk kanske slutar kasta glasflaskor på henne om hon slutar provocera med den ena efter det andra.
Pälsar hit och pälsar dit. Klart folk stör sig på henne. Det ger folk såklart INTE rätt att utsätta henne för sådant, men jag tror hon klarar att ta bussen istället för taxi.


..och som i Filip och Fredriks senaste programm då där de tävlar i "strutboll" och att stapla drickabackar på varandra, där kan de vinna över 1 miljon kronor. På strutboll? Men ge er svenska folket, ett skitkul program men varför så mycket pengar, det räcker med en sponsrad resa till grekland så ställer folk upp.
Sveriges befolkning slår rekord i medie-kåthet?

Dagar som dessa är stubinen kort.
Nu åter till min säng och min bok.

Tillbaka imorgon med mina senaste irritationsobjekt.
Tack för mig
Sara "bitterfittan" Hart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0