En sista grej.

Måste bara få skrika ut mitt största problem idag...

FREDRIKS JÄVLA DUNTÄCKE ÄR JU FÖR FAN FÖR LITET FÖR PÅSLAKANET OCH BARA KORVAR IHOP SIG TILL EN KLUMP SOM ÄR ALLDELES FÖR LITEN ATT SOVA UNDER OCH DET ÄR VÄRSTA JOBBIGT.MAN LIGGER DÄR HELA NATTEN OCH FÖRSÖKER BLI LITEN SÅ MAN FÖR PLATS UNDER TÄCKET, MEN NEJDÅ DET BARA ÄR EN STOR KORV SÅ MAN FRYSER MASSOR FÖR KROPPEN HAMNAR UTANFÖR.

Herregud hur jobbigt ska man få ha det i livet? Tacka vet jag mitt tcäke som passar perfekt i sitt lakan.
Gud ge mig styrka... Och ett annat täcke, tack!

Kommentarer
Postat av: FreddanJ

Bit ihop älskling!! Jag sover pa golvet, utan täcke.. glömde ju ta med mig sovsäck.... och handduk och duschcreme och...



Är snart hemma! Love you!!

2008-09-22 @ 01:35:18
Postat av: Myrrah svarar:

Han är en underbar kille!

2008-09-22 @ 20:07:21
URL: http://Myrrahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0