Inte idag heller...

...kommer han hem. Usch han har varit borta alldeles för många dagar nu. Snart en vecka.

Jag har ioförsig ganska mycket att göra innan han kommer hem, så jag borde vara glad över sms:et jag fick ikväll, att de övernattar i Ängelholm, just nu är de i Danmark, men jag saknar ju honom så mycket.
Jag ska ta en dusch nu och sedan njuta av sista kvällen i frihet, genom en påse micropopcorn och min bok.

Jag borde egentligen diska,städa,plocka upp spindeln från golvet som jag slog ihjäl häromdagen,men den är för stor så jag vågar inte. Jag har låtit vårt hem förfalla. Han läääär ju upptäcka det..



    
Jag har faktiskt haft annat att göra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0