Kaos

Ibland behöver man en paus, en time out, ett break från livet.
Jag tog min i lördags då allt vart för mycket. Att få ur sig allt man burit på i flera veckor var skönt.
En befrielse.
Jag tog bilen till min syster för att komma bort lite och få lite andrum.
Det var behövligt och idag har jag ny energi att fortsätta, jag ger allt en andra chans innan jag ger upp.

Nu är jag hemma igen, jag har hunnit åka till stallet också och mockat åt Lillan och Bamse, skönt att komma dit en sväng och snacka lite skit. Lille Markus ( Erikas brorson) har sopat (läs borstat) på Lillan och jag beundrar henne att hon är så snäll och tålmodig när han har sprungit runt med tusen borstat och petat och klappt på henne. Snälla Lillan...

Nu håller jag på och plockar lite här hemma, det ser ut som sju krig. Fredde lämnade kaoset och åkte till tyskland, tack för den älskling;)
Jennifer kommer hit någongång och jag tänkte röja det värsta innan,och kanske även klä på mig?

Det blir pizza/filmkväll, jag gnäller inte över´t.



Ska vi puffa snart igen?
Utan att elda på soffan då kanske:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0