Måndag

Måndagar är alltid jobbiga tycker jag, att vakna en måndagmorgon och veta att man har en en lång och jobbig vecka framför sig känns. Nu är det redan kväll och en dag är avklarad, resten av veckan går nog också, fort som vanligt.

Igår kväll hade vi en jättetrevlig kväll på Olearys, det var jag,Fredrik,Frida,Emil,Nina och Erik. Numera vet alla som var där det mesta om oss, hörs mest som vanligt, men det bjuder vi på. Nästa söndagskväll igen tycker jag, en bra tradition, typ som kalle anka på julafton.

Idag har det inte hänt något annorlunda alls, jobbat som vanligt, hästen som vanligt, eller joooo jag ska åka på fyllekryss den 9-10 november med Harrys, inte dåligt ni. Längtar redan, jag tror det kommer bli en helt galen kryssning, det finns ju inte en enda normal på Harrys, so it´s gonna be crazy.


Jävla AnnaB i idol då som väljer sämsta låten och fulaste outlooken, men hallå vännen, jag hoppas du klarar dig ändå<3

Kommentarer
Postat av: bitte

eh har jag sagt att det är för att få mer läsare me ok då skiter ja i din fula blogg hedanefter

2008-09-30 @ 17:10:53
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0