Sara segpropp

Nu en dag för sent får jag tid att uppdatera.. Helt sjukt vad mycket man har att göra hela tiden?

Dagen har varit en ganska vanligt dag. Sjukt mycket folk på jobbet, men det är bara roligt med mycket folk speciellt när de är såhär nöjda som alla var idag.
Kom ifrån jobbet tidigt idag, nämligen redan staxt efter 16,00.  Åkte till stallet och tog hand om Lillan och Bamse. Ingen ridning idag, jag kände mig så stressad och det passar bättre om jag kör igång med  träningsprogrammet på Lillan imorgon, det blir bättre med dagarna då.
Sedan åkte jag hem och det har varit folk här hela kvällen, Freddes mamma, syster osv ,de har hjälpt till att greja lite och så har vi käkat pizza och bara haft det bra. Idol lyckades man se nästan hela idag också.

Eftersom jag vet att Camilla b.la är nyfiken på hur det går med Lillan kan jag tänka mig så kommer UPDATE här.
Jag var hos Åsa Frykman i måndags på återbesök efter att ha kört galoppprogrammet i två veckor, och det gick himla bra, hon är helt ren på höger fram nu och vänster fram har hon gått från 2,5 grads hälta till lite drygt 0,5 grads hälta. Så det är himla bra med tanke på att jag har ökat belastningen från inget till max!  Jag är nöjd ooch glad.
Nu ska vi fortsätta galoppera varannan dag i tre veckor då jag ska tillbaka igen och då vill hon se Lillan under ryttare. Så nu känns det som att det händer någonting, äntligen. Åsa är en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0