Unchained Melody

I need your love.

Jag behöver dig mer än någonsin.
Jag hatar att du är så långt borta när jag behöver dig här, hos mig.





Det är jobbigt att bara sitta här och skriva, att koncentrera sig på något överhuvudtaget.
Det känns som att jag ska explodera..



Idag har Frida jobbat med mig och hon är en ängel. Skönt att du var där idag annars hade nog hjärtinfarkten kommit ska du se.


Jag känner inte igen mig själv, det känns som att jag står ovanför och tittar på när någon främling lever mitt liv.
Vad händer egentligen?


Jag behöver ett bad. Jag håller på att ladda ner massor mysigt musik för den rätta stämingen och sen ska jag verkligen försöka bada, på rikigt, mer än 10 minuter.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0