Uppdatering...

Saknat mig? Jag har fortfarande inte hämtat en dator hem till mig och Fredde, men vi är rätt lyckliga för det, men nu är jag hemma hos mamma och pappa så jag passar på att låna datorn.

Jag är sjuk och har massa feber och snpret bara rinner och jag mår allmänt dåligt, trots det har jag lyckats jobba hela veckan och slitit med restaurangen som öppnar imorgon faktiskt. Jag är inte orolig för köket kommer fungera bra!
Imorgon bitti kör jag igång på allvar och sedan kommer Tobias och Hampus som ska hjälpa mig under kvällen. Det kommer nog bli bra tror jag. Premiär med Elvis och Pamela Andersson.. Ni kommer väl?

Var hos Åsa Frykman med Lillan i måndags ch hon trodde problemen satt i frambenen, så nu är hon behandlat i båda framkotorna och jag har fått ett träningsprogramm för henne, så vi ska ut och galoppera i intervaller varannan dag, jag har träningsvärk så det står härliga till.. Fruktansvärt... Jag har inte ridit ordentligt sedan april och dessutom har jag bara en dressyrsadel till henne att flänga omkring i på fälten, så det känns i vaderna.. Men vad gör man inte för de små liven?

Idag är jag hemma och vilar upp mig för imorgon, då måste vi vara på topp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0