Världens värsta dag?

Idag har ALLT gått fel. Jag är förvånad att jag inte blev överkörd av en bil på vägen hem från jobbet.
Men man ska väl vara glad att man lever?

Jag tar nya tag inför morgondagen och hoppas det känns bättre då.
Jennifer var här en sväng ikväll och hon är alltid glad. Hur gör man?


Nu ska jag umgås med min man för han åker till tyskland imorgon och kommer inte hem förrens på typ tis eller ons nästa vecka. Så det är FF hos Sara. kanske en söndagsfest? Men den måste vara över tdiigt för jag jobbar måndag morgon.
Kul liv.


Nää vars det blir annat efter jul när vi börjar plugga, hoppas Ludde kommer på sommarlovet bara så jag inte behöver ta mammaledigt från skolan..Tss..
Nu oekar jag inte vara såhär duktig mera så GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0