Very busy

Jag är såååå upptagen med massor skit att jag inte ens orkar sätta mig vid datorn.
Har vart en trälig eftermiddag idag eftersom jag slarvar så mycket med maten, men jag ska skärpa mig nu, jag lovar.

Gårdagen var jobbet som vanlig och efteråt tog jag och Frida en sväng på staden, köpte några scarfar och lite bastoppar på rea, alltid bra att ha, typ vit,marinblå,röd från gina, perfekt till vardags.
Vi mötte upp Emmelie också och tag en fika på hugos, men jävla skitkladdkaka den var ju fan inte ens hemmagjord, suck så äckligt. Vaniljlatten var ju godkänd iallafall.
Fick världens bästa samtal igår att min älskling var hemma så jag gick hem tidigt och kramades.
Blev en sväng till stallet också såklart.

Idag var det ganska likt igår,men Fredde blev sällskapet på stan efter jobbet, vi köpte en till present till Saga som fyller 2 idag, grattis sötnos! En jättefin hopp-ponny, hon komemr bli så himla glad, jag tar bilde rimorgon och lägger ut får ni se hur söt den är. Köpte även en lång t-shirt från Rules By Mary att ha imorgon kväll och ett par strumpbxor till det. Komemr bli fint, hoppas jag.
Är på jakt efter en ny jacka också men det är fan inte lätt att hitta någon fin.

Imorgon ska vi gratta Saga, ska bli himla mysigt..

Skrivkramp nu... häääääjrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0