Hästar och marknad

GOD MORGON!

Inatt har jag verkligen sovit ut, vilket var riktigt skönt, hade jag inte ställt klockan hade det nog blivit betydligt mera än tolv timmar..
Sitter och väntar på ett Jennifer ska komma hit, vi ska ut och rida tillsammans idag, Jennifer ville rida Potter precis som förra gången,så det kan vi väl bjuda på.. Så jag får ta HC, helt okej!
Walencia gick så kanonbra igår, himla nöjd med henne...

Framåt kvällen blir det nog en sväng till Skänninge faktiskt. Inte mkt ha ha på en marknad, men ganska mysigt.
Jag har massor jag borde göra innan vi åker, men jag orkar bara inte.
Måste kolla på taxfree grejerna med så man vet vad man ska köpa! Vi har inte fått någon katalog,konstigt va?
Så vi får väl kika på internet=)


Detta borde jag göra.....Pust....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag vill också rida =)

2009-08-08 @ 08:54:33
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0