Jag är nöjd.

Oja, det finns värre stunder i livet än just nu.
Idag på jobbet var jag riktigt oroad, jag var skadad på båda knäna, ena armbågen, kinden och så skar jag upp BÅDA tummarna på en kartong.Men det ordnade sig faktiskt...

Var i stallet och red Walencia, som gick kanonbra, och ikväll sålde jag min sadel, ha! Känns jävligt bra,
ibland är jag så grym!

Sitter och slötittar på Vänner, jag kommer nog aldrig tröttna. Oscar har redan somnat, kanske ska väcka han på något roligt sätt? Jag är rätt bra på just väckningar.. Provade en hel del på mina ridläger-barn...

TOPP TRE
1.Grytlock ( mycket effektivt, jag lovar)
2.Vattenpistol ( till en början lätt irriterande, men sen..mohahha)
3.Stereo på högsta volym (jaaa.. ni fattar)




heeeeeeeeeeeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0