Kära bloggen

Inlägg som jag skriver här i bloggen försvinner, sen helt plötsligt är de på bloggen.
Det spökar här minsann.

Idag åker Sofia och Nina till thailand. Ses om 3 månader tjejer.
Kommer defenitivt sakna er.

Jag är smått nostalgisk idag på något sätt.
Inte bara idag, jag bara saknar tider som varit istället för att njuta av det jag har nu. Eller jag vet inte.
Det är uppochner.

I fredags var en bra dag. Förfest (hejdå Nina och Sofia fest)med alla goa tjejer och Madde hade lyckats pallra sig hem från Norge och det var ju en liten bonus att få träffa henne.Händer ju max 1 gång om året.

Igårkväll hyrde jag Linn och Jonte en film som ljudet inte funkade på.
Hur sur blir man inte då?
Slutade med att vi kollade på en seg på tv, och jag ska tillbaka idag och klaga på filmen.YES!

Den 24 januari blir det inflyttningfest här.
Min första någonsin och det känns väl som ett måste nu efter 7 flyttar att jag äntligen har en inflyttningsfest?
Blir väl en slags inflyttnings+utflyttningsfest eftersom jag säkerligen kommer bli vräkt.
Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0