Nya livet.

2009. Mitt bästa år hittills har börjat väldigt bra faktiskt.
Linus ringde precis och frågade om jag skulle med och kryssa med Cinderella den 1 feb.
Det är en söndag, och jag jobbar ju alla måndagar så det kan bli svårt.
Jobbar dessutom på söndagen där.

Jag håller ju på att planerar en kryssning faktiskt.Den får nog bli i februari, fast lite senare.
Då en lör-sön, måste bara höra efter vilken helg jag är ledig i feb, har ju bara en ledig.

Det här året ska jag ju planera in en rolig grej varje månad.
Så om kryssningen blir i februari så vet jag inte riktigt vad som händer i januari?
Årets första roliga grej måste ju bli lite extra rolig, så jag ska kolla runt och se vad jag kan hitta på.
Det här kommer bli så himla kul!
De som vill vara med och göra roliga grejer, hojta till bara!


Jag vill ha lite mer times like these under 2009.
Lite mer kvalite´ sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0