Bang-A-Boomerang

Sitter och lyssnar på Abba, jag gillar´t...Har precis ätit en smarrig tonfisksallad och snart kommer Jennifer, det blir lite sol och kanske en promme?
Har liksom inte orkat uppdatera på ett tag, tufft är det. Att uppdatera alltså.
 
Hade en kanontrevlig kväll igår hos Frida med tacos och ett jäkla kackel, kan det bli annat med 8 tjejer i samma lägenhet?=)
Hoppas det var bra ute sen också, tråksara knallade hem och sov, jag jobbar ju jämt så inget festande här inte.

Ska på kräftskiva på lördag hos Sanna och Pelle, ska bli himla trevligt, synd bara att jag är för snäll och byter till mig att jobba 8,00 på söndag. Men sånt är livet. Sova kan jag göra när jag blir gammal.

I helgen var vi i kolmården..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0