Fredagskväll

Usch, vilka tråkiga dagar,igår deli 9-19,30 och idag deli 12-19,30. Har tagit en dusch nu och ätit lite, inte för att jag var hungrig, men jag är duktig och äter ändå! Det blev färsk ravioli med spenat och ricotta, till det en ostsås med strimlad kalkon och så toppa med lite ruccola. Riktigt gott!

Nu sitter jag och kollar med ena ögat på "Bröllop och jäkelskap" är det dåligt eller vad. Det värsta av allt är att jag kommer på mig att skratta åt det. Herregud, är det mest fel på mig eller på farsen...
Jobb imorgon igen, och sen blir det hem och duscha och göra sig fin för en helkväll i ett partytält ( snälla gud ge oss sol), så jag och Oscar packar in oss i bilen med Frida och hennes dejt Linda. Hoppas på en trevlig kväll.


Nu är det bara 2,5 vecka till grekland!


Varför visa detta på bästa sändningstid?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0