God morgon bloggen

Har precis vaknat till liv. Inte mkt att hurra över kände jag när jag tittade ut kanske, men ska ut på en promme nu iallafall, så jag vaknar.
Igår efter jobbet träffade jag Frida och Nina, vi gick in till stan och käkade ihop. Hur mysigt som helst.
Jen kom förbi en sväng med förhon var ute och letade efter katten, som är spårlöst försvunnen..
Får nog ringa Hasse Aro snart så han kan efterlysa Nisse på tv! =)

Idag blir det jobb 12-19,30 och så antar jag att jag somnar framför Saw 4 ikväll i famnen på den jag gillar allra bäst...
Jobbar hela helgen ju, inget vidare. Imorgon kommer Bettan och Saga upp också, ska bli roligt att träffa dom.


Mamma fyller ju år idag. Grattis mammi!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0