Sommar sommar sommar...

God morgon!

Har nyss vaknat, av ett sms, annars hade jag nog sovit än..Men när jag ändå var vaken så gick jag upp, duktigt av mig på min lediga dag! Så jag gjorde mig en smoothie, och nu sitter jag och tittar på allt dåligt som är på tv såhär dags.
Måste passa på att säga innan jag glömmer det, att jag SPRANG igår till solariet, inte långt, men jag är stolt=)

Ska försöka röja lite här, har redan diskat innan smoothien, men det är kläder överallt, jag fattar inte hur det går till om jag ska vara ärlig. Jag som är så ordningsam höhö...
Sedan blir det en härlig dag i varamon med J, måste passa på nu när det är sommar för en gångs skull!






Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ

någon fråga! ^^



Puss.

2009-07-29 @ 12:26:26
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0